Markalar, reklamlar, tüketiciler, iletişim araçları, dağıtım kanalları, perakendeciler kısacası pazar ve bu arada toplum, topyekun bir değişim yaşıyor. Pazarlama profesyonelleri artık yalnızca satışla değil, ürün veya hizmetin tüketiciyle temasa geçtiği her noktayla ilgilenmek zorunda. Bunu yapmak için de öncelikle kurulmakta olan yeni pazarlama dünyasına yön veren temel kavramları bilmek gerekiyor.Pazarlama literatürünün bir numaralı ismi, modern pazarlamanın babası Philip Kotler, bu rehber kitabında 'Ağızdan ağıza reklam'dan 'Zek'e kadar pazarlamayla ilgilenen herkesin mutlaka bilmesi gereken bilgiler sunuyor… Tanıtım Metni
A’dan Z’ye Pazarlama Pazarlamayla İlgilenen Herkesin Bilmesi Gereken 80 Kavram
- Marka: MediaCat Kitapları
- Ürün Kodu: 9799756347590
- Stok Durumu: Stokta var
-
61,00₺
- Vergiler Hariç: 61,00₺
Etiketler: A’dan Z’ye Pazarlama Pazarlamayla İlgilenen Herkesin Bilmesi Gereken 80 Kavram, 9799756347590, İşletme Muhasebe Maliye