Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri kitabımızda, teknoloji ve yeni medyanın ebeveynlik rollerinden, evlilik kurumu üzerindeki etkisine; artırılmış ve sanal gerçeklik teknolojilerinin reklamcılık ve duygusal markalamadaki yerine; sosyal medya platformlarının halkla ilişkilerdeki kullanımından, sivil toplum örgütlerinin hedef kitleleriyle olan iletişim süreçlerine; çevrimiçi gazetelerde arama motorunun öneminden, modern seyyahların yaşam biçimlerini sunma tarzına; yeni iletişim ortamları ile değişen izleyici profili ve anlatımdan, dijital müzik endüstrisine kadar birbirinden kapsamlı ve özgün çalışmalara yer verilmiştir. Tanıtım Metni
Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri
- Marka: Literatürk Yayınevi
- Ürün Kodu: 9786053372608
- Stok Durumu: Out Of Stock
-
55,00₺
- Vergiler Hariç: 55,00₺