İşletmeler için vazgeçilmez olan “farklılaşma, fark yaratma ve rekabet üstünlüğü“, kurumsallaşma olmadan konuşulamaz. Her ne kadar bu kavramlar temelde pazarlama çerçevesinde konuşuluyorsa da, günümüzde tüm disiplinlerin vazgeçilmezi olmaktadır. Yaşanan hızlı teknolojik değişimler ve insanın kendi değişimleri, kurumsallaşma için kayıt sistemlerini, arşiv ve dokümanları veri madenlerine çevirmelerini gerektirmektedir. Ayrıca, veri madenciliği olmadan, ne kurumsallaşma ne de başarılı bir pazarlama stratejisi gerçekleştirilebilir. Bu nedenle her yönetici kendi amacına uygun veri madenciliğini düşünmeli ve madenci ekiplerini ona göre kurmalıdır. Firmaların rekabet için kullanabilecekleri veri madenciliğini kişiler de kendi hayatlarında başarı için kullanabilirler. Her birey bir veri madencisi, her bireyin hayatı da birer veri madenidir. Tanıtım Metni
Veri Madenciliği İle Pazarlama Etkileşimi
- Marka: Nobel Akademik Yayıncılık
- Ürün Kodu: 9786051334059
- Stok Durumu: Out Of Stock
-
50,00₺
- Vergiler Hariç: 50,00₺
Etiketler: Veri Madenciliği İle Pazarlama Etkileşimi, 9786051334059, Akademik Kitaplar