• Cov*d 19 Sürecinde Üretim, Yönetim ve Pazarlama
1. Co vıd-19 Ve Karantina Ekonomisi 2. Co vıd-19 Sürecinde İşletmelerin Sanal Organizasyon Yapıları 3. Co vıd-19 Ve Ürün Stratejisine Etkisinin Ürün Yaşam Döngüsüyle İncelenmesi 4. Co vıd-19 Sürecinin Tüketici Davranışlarına Etkisi Ve Yeni Tüketici Eğilimleri 5. Co vıd-19 Sürecindeki Sektörel Değişimlerin Tüketici Deneyimlerine Etkisi 6. Co vıd-19 Sürecinin Marka Yönetimine Etkisi 7. Co vıd-19 Sürecinde Marka Logolarındaki Değişimler 8. Co vıd-19 Sürecinde Perakendecilik Üzerine Etkileri 9. Co vıd-19 Sürecinde Perakende Kanal Kullanımındaki Değişimler 10. Co vıd-19 Pandemisinin Lojistik Sürecine Etkileri 11. Co vıd-19 Sürecinde Tedarik Zinciri Risk Yönetimi 12. Co vıd-19 Sürecinde Tutundurma Çabaları 13. Covıd-19 Sonrası Pazarlama Dünyası: Geleceğe Yönelik Tanıtım MetniTanıtım Metni

Yorum Yap

Not: HTML'e dönüştürülmez!
    Kötü           İyi

Cov*d 19 Sürecinde Üretim, Yönetim ve Pazarlama

  • Marka: Gazi Kitabevi
  • Ürün Kodu: 9786257727082
  • Stok Durumu: Out Of Stock
  • 58,00₺

  • Vergiler Hariç: 58,00₺