• Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi - Beta Yayınevi
* Pazarlama Kavramı, Pazarlamanın Temelleri ve Pazarlama Anlayışında Değişim *Pazarlama, Sosyal Yaşam, Pazarlama Düşüncesinin Gelişimi ve Pazarlamaya Yönelik Eleştiriler* Pazar ve Pazarlama Çevresi * Tüketici Davranışları *Endüstriyel Pazarlar ve Endüstriyel Tüketici Davranışları *Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması * Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi *Konumlandırma *Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması *Ürün – Mallar ve Hizmetler *Ürün ve Marka Yönetimi *Yenilik (İnovasyon) ve Yeni Ürün Geliştirme *Fiyat ve Fiyatlandırma *Fiyatlandırma Stratejileri*Pazarlama İletişimi *Pazarlama İletişimi Araçları *Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları *Toptancılık ve Perakendecilik *Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme *Postmodernizm, Pazarlamaya Eleştirel Yaklaşım ve Geleceğe İlişkin ÖngörülerTanıtım MetniTanıtım Metni

Yorum Yap

Not: HTML'e dönüştürülmez!
    Kötü           İyi

Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi

  • Marka: Beta Yayınevi
  • Ürün Kodu: 9786052426425
  • Stok Durumu: Out Of Stock
  • 98,00₺

  • Vergiler Hariç: 98,00₺

Etiketler: Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, 9786052426425, İşletme Muhasebe Maliye