• Pandemi Sonrası Tüketim Araştırmaları
BÖLÜM 1: PANDEMİ SONRASI TÜKETİCİLERİN TEKNOLOJİ KULLANIMI BÖLÜM 2: PANDEMİ SONRASI ONLINE MARKET ALIŞVERİŞİNE YÖNELİK DEĞİŞİMLER BÖLÜM 3: TÜKETİCİLERİN UZAKTAN ALINAN HİZMETLERE BAKIŞI: EĞİTİM SEKTÖRÜNE YÖNELİK DEĞERLENDİRME BÖLÜM 4: PANDEMİ SONRASI DÖNEMDE TÜKETİCİLERİN DEĞİŞEN YAŞAM TARZLARI BÖLÜM 5: PANDEMİ SONRASI DÖNEMDE TÜKETİCİLERİN SAĞLIK DAVRANIŞLARINDAKİ DEĞİŞİKLİKLER BÖLÜM 6: TÜKETİCİLERİN PANDEMİ SONRASI GİYİM ALIŞVERİŞİ TERCİHLER BÖLÜM 7: PANDEMİ SONRASI DÖNEMDE TÜKETİCİLERİN ULAŞTIRMA SİSTEMİ TERCİHLERİ BÖLÜM 8: TÜKETİCİLERİN PANDEMİ SONRASI BESLENME ALIŞKANLIKLARINDAKİ DEĞİŞİKLİKLER BÖLÜM 9: TÜKETİCİLERİN PANDEMİ SONRASI SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDAN BEKLENTİLERİ BÖLÜM 10: PANDEMİ SONRASI DÖNEMDE TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI BÖLÜM 11: MOBİL MARKET UYGULAMALARINDA MÜŞTERİ TATMİNİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ Tanıtım MetniTanıtım Metni

Yorum Yap

Not: HTML'e dönüştürülmez!
    Kötü           İyi

Pandemi Sonrası Tüketim Araştırmaları

  • Marka: Gazi Kitabevi
  • Ürün Kodu: 9786258413038
  • Stok Durumu: Out Of Stock
  • 50,00₺

  • Vergiler Hariç: 50,00₺