1. Bölüm I: Covid-19 Dönemindeki Sağlık Çalışanlarında Alturistik Liderlik ve İşten Ayrılma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi 2. Bölüm II: Covid-19 Pandemisinde Sağlık Yöneticilerinin Karşılaştıkları Zorluklar 3. Bölüm III: Impact of the Covid-19 on the Economics of Health Care Systems 4. Bölüm IV: Covid-19 Pandemisinde Bireylerin Hükümete, Sağlık Kuruluşlarına ve Medyaya Güveni 5. Bölüm V: Covid-19 Döneminde Hastane Seçimi 6. Bölüm VI: Covid-19 Pandemisinde Neoliberal Sağlık Sistemlerinde Meydana Gelen Değişim 7. Bölüm VII: Covid-19 Sürecinde Tedarik Zinciri Risk Yönetimi 8. Bölüm VIII: İşletme Bilimi Alanındaki Covid-19 Çalışmaları: Sistematik Bir İnceleme 9. Bölüm IX: Pandemi Sonrası “Yeni Normal’in” Pazarlama ve Tüketici Davranışları Bağlamında Değerlendirilmesi 10. Bölüm X: Covid-19 Pandemisinin Pazarlama Stratejileri ve Tüketici Trendleri Üzerindeki Etkileri 11. Bölüm XI: Covid-19 Döneminde Gözlemlenen Olağandışı Tüketim Davranışlarına Yönelik Bir Değerlendirme 12. Bölüm XII: Covid-19 Sürecinde Fahiş Fiyatlandırma: Şikâyetçi Tüketici Tiplerinin İncelenmesi 13. Bölüm XIII: Covid-19 Döneminde Gıda Tüketim Davranışının İncelenmesine Yönelik Literatür Taraması 14. Bölüm XIV: Impact Of Financial Development On Technology Innovation: Before And After Covid-19 15. Bölüm XV: Kaygı, Stres Ve Duygusal Bağlılık: Pandemi Dönemi Çalışanları Üzerine Bir Araştırma 16. Bölüm XVI: Covid-19 Sonrası Çalışmanın Geleceği 17. Bölüm XVII: Covid-19 Pandemisinde Sektörün İnsan Kaynakları Gündemi: HRdergi* Üzerine Bir Araştırma 18. Bölüm XVIII: Uluslararası Ticaret Yapan İşletmelerin Covid-19 Pandemisi Deneyimleri: Stratejik Çeviklik Üzerine Bir Serimleme 19. Bölüm XIX: Ticaret ve Risk: Covid-19 Salgını ve Ekonomi Politikası Belirsizliğinin Taşıma Maliyetleri Üzerindeki Etkisi 20. Bölüm XX: Education In Protracted Covid Crise: University Teachers’ Perceptions About Emergency Remote Teaching 21. Bölüm XXI: Covid-19 Pandemisinin Lojistik Sektörü Üzerindeki Etkileri Tanıtım Metni
Covid-19 Pandemisinde İşletme Yönetiminin Dönüşümü
- Marka: Gazi Kitabevi
- Ürün Kodu: 9786257530873
- Stok Durumu: Out Of Stock
-
58,00₺
- Vergiler Hariç: 58,00₺