“Girişim” ile “Girişimci” ifadelerinin çok karıştırıldığı bir çalışma hayatı temposunda, aslında kelimelerin de fazla anlamı kalmıyor! Çünkü her girişimin artık bir girişimcilik kabul edildiği bir zamanı yaşıyoruz. Her ne kadar, girişimcilik ile “genç” çok iyi uyuşsa da, gönlü genç, nice girişim sahipleri de yok değil! Zaten kavramın birleşmesinin, çıkış noktası da burasıdır. Türkiye İstatistik Kurumu da buradan yola çıkarak, bütün işletmeleri, sınıfına bakmadan, “girişim” olarak kabul etmektedir… Unutmayalım ki; bir girişimci, detaylı bir maliyet analizi, ürünün pazar araştırması, teknik tasarım, proje hazırlanması, rakiplerin araştırılması, teknik analiz, ürünün deneyleri veya denenmesi gibi konularda, dört dörtlük bir bilgiye sahip olamaz. Olsa da bu bir istisna olur. Bu yüzden, girişimcilerin, daha işin başında ya da projeleri sürerken, desteklenmeleri gerekir… Tanıtım Metni
10 Adımda Girişimcilik
- Marka: Gülnar Yayınları
- Ürün Kodu: 9786257536097
- Stok Durumu: Stokta var
-
35,00₺
- Vergiler Hariç: 35,00₺