Sosyal Medyada Paylaşım Yapma Motivasyonlarına Yönelik Bir Araştırma / Mehmet Ramazan YILDIZGÖRÜR Basın, Gerçeklik ve Post-Gerçeklik: İletişim Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Anket / Eren Ekin ERCAN Hakikat Sonrası Çağda Eleştirel Medya Okuryazarlığının Önemi / Didem NARMANLI - Duygu ÇELİKER SARAÇ Medya ve Demokrasi İlişkisi Bağlamında Çevreci Hareketin Çevrimiçi Gazetecilik Deneyimi: Dünyalılar Örneği / Elif Burcu ÖZKAN COVID-19 Salgınında “Enformasyon Platformu” Olarak Gazetelerin İnternet Sitelerinin Karşılaştırılması: The New York Times, The Guardian, Hürriyet, Sabah ve Sözcü / Barışkan ÜNAL - İlknur KILINÇ COVID-19 Sürecinde Yaşlı Bireylere Yönelik (Siber) Zorbalık Vakalarının Oluşumunda (Multi) Medya ve Haber Medyasının Şiddet Dili / Zeliha OÇAK COVID-19 Salgınında Yaşlı Yetişkinlerin Sosyal Medya ve Ana Akım Medyadaki Temsilleri: Yeni Bir Günah Keçisi Seremonisi / Lale Şeyda GÜLSOY Yeni Koronavirüs (COVID-19) Pandemi Sürecinde Sosyal Medyada Çin Toplumuna Yönelik Nefret Söylemi / Hüseyin YAŞA Türkiye’de COVID-19 Salgınında Sosyal Medya İçerikleri ile Neoliberal Öznenin Oluşumu / Deniz BİLGE ÜLKER Sosyal Medyada COVID-19 Pandemisi ve Kriz İletişimi: Dr. Fahrettin Koca’nın Twitter Paylaşımları / Fikriye YILMAZ - Didem HEKİMOĞLU TUNÇ Koronavirüse Karşı Önlem Olarak Maske Kullanımı ve Kişilerarası İletişim / Gül Esra ATALAY Tanıtım Metni
İletişim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar 1
- Marka: Literatürk Yayınevi
- Ürün Kodu: 9786257606073
- Stok Durumu: Out Of Stock
-
65,00₺
- Vergiler Hariç: 65,00₺