• İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları
· Cuteness Marketing in Terms of Consumer Behavior and Personality · New Customer Experiences in the Reality of Covid-19 Pandemic · Social Marketing Interventions on Public Health · Social Marketing Research Scope on The New Era: A Bibliometric Study · To Buy or Not to Buy Second-Hand Branded Products: Concerns on Counterfeit Products Sold at the E-Commerce Market · Soylulaştırma · Retro Pazarlama · Uluslararası Pazarda Ürün Geri Çağırma · Siyasal Pazarda Z Kuşağı Seçmenler: Fırsat ve Tehditler · Almanya’da Hasta, Yaşlı ve Engelli Bakım Hizmetleri · Dijital ve Mobil Pazarlama Bağlamında İzinli Pazarlamayı Yeniden Düşünmek · Online Hizmetlerde Pazarlama Anlayışı · Hizmet Hataları ve Telafisinde Kullanılabilecek Stratejiler · İş Pazarındaki Müşteri İlişkileri Yönetiminde Sosyal Medya Araçlarının Kullanımı · Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri: Bir Lojistik İşletmesi Olan Arkas Holding (1902) Örneği · Tüketici Yabancılaşması · Tüketici Marka İlişkileri ve Marka İhlalleri · Tüketicilerin Gsm Operatörü Tercihlerinde Demografik Özelliklerin Etkisi · Tüketicilerin Sürdürülebilir Modaya Yönelik Tutum ve Davranışlarının Değerlendirilmesi · Gelişmeleri Kaçırma Korkusu (FOMO)’nun Pazarlama Alanındaki Kullanımı ve Tüketici Davranışlarına Yansımaları · Tüketicilerin Sinizm Düzeyleri ve Satın Alma Niyetlerine Etkisinde E-Wom’un Düzenleyici Rolü · Coğrafi İşaretli Ürünlerin İçerik Markalama Stratejisi Bağlamında Kullanımına Yönelik Bir Araştırma · İşletmelerde Yeşil İnsan Kaynakları Yönetimi · Toplumsal ve Kültürel Değerlerin Satın Alma Niyetine Etkisi Tanıtım MetniTanıtım Metni

Yorum Yap

Not: HTML'e dönüştürülmez!
    Kötü           İyi

İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları

  • Marka: Gazi Kitabevi
  • Ürün Kodu: 9786258443097
  • Stok Durumu: Out Of Stock
  • 78,00₺

  • Vergiler Hariç: 78,00₺