Tıpkı insanlar gibi şehirlerin de doğduğu, büyüdüğü ve yaşlanarak maziye karıştıkları dÖnemleri vardır. Şehirlerin veya bÖlgelerin kendine Özgü karakterleri zaman içerisinde şekillenir. Bu karakter yapılarına gÖre varlık gÖsterirler. Şehirler de duygusal durumlar geçirir ve bu duygusal durumlarla şekillenirler. İstanbul şehri karakteri olan, duygular barındıran bir şehirse eğer bu şehrin ilçelerini de o şehrin duyu organlarını, davranış biçimlerini ve tutumlarını oluşturan unsurlar olarak varsaymak gerekmektedir. Duygu ve düşüncelerin yanı sıra, ilçeler o şehrin fiziksel biçimini de oluşturur. Her bir ilçe, her bir semt o şehrin kolunu, bacağını, gÖvdesini oluşturur. Bütün bu uzuvların ve unsurların bir araya gelip bir ahenkle varlık gÖsteriyor olmasıyla o şehrin hayat bulması meydana gelir.İstanbul şehrinin altında varlık gÖsteren 39 ilçenin de kendi içerisinde barındırdığı mazisi, kendine Özgü karakteri, davranış biçimleri, hayalleri ve planları, her bir ilçeyi de bir şehir çatısı altında yaşayan farklı şehirler konumuna taşımaktadır. Bir ailenin bireyleri gibi bir arada yaşayan ve birbirinden çok farklı karakterlere sahip olan bu ilçeler, varlık gÖsterdikleri (doğum) anından itibaren yaşadıkları süreçleri, gelişimleri, talihsizlikleri ve insana dair yaşanan duygu ve düşünceleri bir ilçe olarak dile getirerek paylaşıyorlar.
İstanbulun Markalaşma Serüveni
- Marka: Platanus Publishing
- Ürün Kodu: 9786257121361
- Stok Durumu: Stokta var
-
63,00₺
- Vergiler Hariç: 63,00₺