Sağlık Çalışanlarının Kurumsal Algı Süzgeci: Eskişehir Kamu Hastaneleri Örneği Ali ARICI Covid‐19 Döneminde Çalışanların Bilgi ve İletişim Teknolojileri Aracılığıyla Uzaktan Çalışma Deneyimleri Kemal ELCİYAR Covid‐19 Sürecinde Türkiye’de Telekomünikasyon Şirketlerinin Sosyal Medya Paylaşımları Üzerine Bir Araştırma Mevlüt AKYOL - Fikret Tolunay ERSÖZ Halkla İlişkiler, Tanıtım Faaliyetlerinde Göz İzleme (Eye Tracking) Tekniğinin Kullanılması Berrin Balay TUNCER Hastanelerin Kurumsal Reklamlarında Menşei Ülke Göstergeleri: JCI Akreditasyonlu Türk Hastaneleri Örneği Hediye AYDOĞAN Kadın Kooperatiflerinin Sosyal Medyada Diyalojik İletişim Biçimleri: Instagram Sayfaları Üzerine Bir İçerik Analizi Çalışması Pelin DEMİRCAN YILDIRIM Kurumların İtibar Yönetimi Sürecinde Gerçekleştirdikleri Sosyal Sorumluluk Projelerinde Dijital İletişim Platformlarının Kullanımı Zübeyde SÜLLÜ Kurumsal İletişim Açısından İtibar Yönetimi Özgür KILINÇ Küresel Markanın Yerelleşme Sürecinin Reklam Grafik Tasarımlarına Yansımaları: Coca‐Cola Türkiye Örneği Özgür HÜNEL - Levent ÖZKOÇAK Sağlık Alanında Kurumsal İletişimin Önemi Zekiye TAMER GENCER Tanıtım Metni
Kurumsal İletişim Araştırmaları
- Marka: Literatürk Yayınevi
- Ürün Kodu: 9786050660975
- Stok Durumu: Out Of Stock
-
58,00₺
- Vergiler Hariç: 58,00₺