• Liderlik Markası - İş Bankası Kültür Yayınları
Liderlik markası kavramını öne çıkarmak, liderlik ve lider kavramları arasına ciddi bir ayrım koymayı gerektirir. İyi liderler gelip geçerler. Ama bir şirket, müşterilerinin ve hissedarlarının beklentilerini uzun vadeli olarak karşılayabilmek için sağlam bir liderliğe sahip olmalıdır. Liderliğin bireysel bir spor olmadığının ayırdına varan Ulrich ve Smallwood, liderlerin kişiliğinden çok liderliğin içinde oluşturulduğu ve örgütün liderlik markasının kurulduğu süreç üzerine odaklanarak, liderliğe ilişkin kavrayışımızı önemli ölçüde geliştiriyorlar. Tanıtım MetniTanıtım Metni

Yorum Yap

Not: HTML'e dönüştürülmez!
    Kötü           İyi

Liderlik Markası

  • 16,00₺

  • Vergiler Hariç: 16,00₺

Etiketler: Liderlik Markası, 9789944885409, Halkla İlişkiler İnsan Kaynakları