• Postmodern Pazarlama Yorumları
Postmodern Pazarlamayı Anlamak kitabının yazarı Prof. Dr. Yavuz Odabaşı’nın ikinci kitabı“Postmodern Pazarlama Yorumları”, The Kitap Yayınları etiketiyle pazarlama alanına ilgiduyan okurlar için raflarda yerini aldı.Pazarlama üzerine yapmış olduğu çok sayıda araştırmayla ülkemizde bu sektöre yön verenönemli akademisyenlerden biri olan Prof. Dr. Yavuz Odabaşı, daha önce PostmodernPazarlamayı Anlamak kitabında derlenen ve oldukça ilgi gören yazılarına PostmodernPazarlama Yorumları ile devam ediyor. Çeşitli ulusal gazete ve dergilerde yayımlanmışyazılarından oluşan bu seçkide de yazar, günümüzün en yeni pazarlama yöntemlerineodaklanıyor.Toplumlar sürekli bir değişim halindeyken ve her yeni çağın kendi değerleri ve ruhu oluşurken,pazarlamanın bu değişimin dışında kalması düşünülemez. “Postmodern” olarak tanımlanançağımızda teknolojinin içine doğmuş bir kuşak (Z kuşağı) hâkim hale gelirken, pazarlamasektörü bu kuşağı yakalamak için neler yapıyor? Küreselleşmenin, dijitalleşmenin, çevrebilincininin ve bilinçli farkındalığın önde gelen değerler olduğu postmodern dünyamızdatüketicinin taleplerine nasıl karşılık veriliyor? Peki, tüm dünyayı kasıp kavuran pandemipazarlama dünyasını nasıl şekillendirdi ve değiştirdi?Bu ve bunun gibi pek çok önemli sorunun cevabının arandığı Postmodern Pazarlama Yorumları,pazarlama, ekonomi ve iletişim alanlarına ilgi duyan okuyucuların merakla ve zevkle okuyacağıbir kitap.Yazar Hakkında:Prof. Dr. Yavuz Odabaşı Ankara İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi’nde lisans, A.İ.T.A. İşletme YönetimiEnstitüsü’nde yüksek lisans, ABD North Texas State University’de MBA, ABD United States InternationalUniversity’de pazarlama alanında doktora eğitimini tamamlamıştır. Kayseri Erciyes Üniversitesi ve AnadoluÜniversitesi’nde akademisyenlik yapmıştır. Yazarın pazarlama üzerine yayımlanan 16’sı uluslararası olmak üzeretoplam 34 makale ve bildirisi vardır. Pazarlama dergilerinde ve ulusal gazetelerde 100’ü aşkın makalesi bulunanyazar, 20 yıla yakın süredir pazarlamaya yönelik eğitimler vermektedir. Pazarlama sektörü adına yapmış olduğu çoksayıda araştırma sayesinde ülkemizde sektöre yön veren önemli akademik isimlerden birisi olmuştur. Pazarlamayönetimi, tüketici davranışları ile turizm, sağlık, havayolu pazarlaması gibi birçok konuda yüksek lisans eğitimlerivermiştir. Pazarlama alanında kitapları bulunan Odabaşı, 2016 yılında emekli olmuştur.Tanıtım MetniTanıtım Metni

Yorum Yap

Not: HTML'e dönüştürülmez!
    Kötü           İyi

Postmodern Pazarlama Yorumları

  • Marka: The Kitap
  • Ürün Kodu: 9786257816489
  • Stok Durumu: Out Of Stock
  • 39,00₺

  • Vergiler Hariç: 39,00₺