Yapay Zekâ ve Siyasal İletişimFiliz Tiryakioğlu - Mahmut ErcanSiyasal İletişim Kapsamında Kamu DiplomasisiTuran AkkoyunMarkalar Politik Olabilir mi? Türkiye ve ABD’deki Politik Marka Aktivizmi Örnekleri ÜzerindenBir DeğerlendirmeAysel Çetinkaya - Z. Benan DondurucuSiyasi Liderler ve Medya Profesyonellerinin Gözünden Enerji Stratejilerinin Medyada TemsiliDilan Çiftçi - Sevinç EnginYeni Nesil Anma Pratikleri ve Lider Söylemi: Şafak NöbetiDilan Çiftçi Filiz SoyerBir Propaganda Aracı Olarak “Sokaklar”Mustafa Özgür SeçimSiyasal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medyada Mizah: Urban-Cypriot ÖrneğiNuran ÖzeSosyal Medyanın Siyasal Gündemi Belirlemedeki Yönlendirici Etkisi: Sosyal Medya OkuryazarlığıHicabi Arslan - Aslıhan TopalKamu İletişiminde Sosyal Medya Kullanımı: Sağlık Bakanlığı ve İçişleri Bakanlığı TwitterKullanım PratikleriFatih SöğütUluslararası Bağlamda Siyasette Retorik (Söz Sanatı) ve Siyasi Retorik İçin FilmlerdenBir Derleme ÇalışmasıMenderes AkdağA Compilation From Films for Rhetoric and Political Rhetoric in an International ContextMenderes AkdağYeni Nesil Siyasal Marka İmajının Yeni Medyada Temsili: Emmanuel Macron ve Justin Trudeau Twitter Sayfaları Üzerine İncelemeTülay YazıcıYeni Medyada Sanal Kimliğin Mülkiyeti ve Kullanıcı Hesaplarındaki Koruma PrensiplerininAvrupa Birliği İletişim Politikaları Bağlamında Analizi: Whatsapp (Krizi) ÖrneğiMustafa Aydemir“O Fakir Ama Gururlu Genç Yok Artık”: Yakın Dönem Türk Komedi SinemasındaSosyo-Ekonomik Görünümler ve Fakirliğin İdeolojisi ÜzerineGöral Erinç Yılmaz - Serkan FundalarBasının Tekelleşmesi Ekseninde Medyanın Siyasetle Olan İlişkisine Ekonomi PolitikÜzerinden Bir DeğerlendirmeGülay AsitSinema ve Siyaset: Kıbrıs Türk ve Rum Sinema Temsilleri Üzerinden Kimlik İnşasınınKarşılaştırmalı Analiziİzlem Kanlı - Enver GülsevenFilmlerle Küresel Siyaset ve Siyasal Reklamcılık: No (2012) Filmi ÖrneğiPelin AgocukKKTC-TC İlişkileri Bağlamında 2020 KKTC Cumhurbaşkanlığı Seçim KampanyalarıÖzen Çatal - Eda Hançer AkkorZoraki Kral (The King’s Speech) Filmini Terapist Gözüyle OkumakF. Işılay Başaran1974 Savaşı’nda Kıbrıs Türk Basını: Kimlik ve Ötekilik TemsilleriBahar TaşeliTemel değerlere sahip olmak, bağlı kalmak,İnanmak ve Sürdürebilmek Aşk’ına!..Tanıtım Metni
Siyasal İletişimciler Diyor Ki
- Marka: Literatürk Yayınevi
- Ürün Kodu: 9786257606141
- Stok Durumu: Out Of Stock
-
75,00₺
- Vergiler Hariç: 75,00₺