İnternetin Gazetecilik ve Haber Kültürüne Etkileri: Gazetecilerin Konuya Dair Yaklaşımları Eren Ekin Ercan Kanaat Önderi mi? Sembolik Seçkin mi? Tanınan Habercilere Yönelik Youtube İzleyici Yorumları Üzerinden Bir MaxQda Çalışması Serkan Bulut Gençlerin Sosyal Medyayı Kullanma Deneyimleri: Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Son Sınıf Öğrencileri Üzerine Bir Analiz Tezcan Özkan Kutlu, Ferhat Yasav Sosyal Televizyon Bağlamında Yerli Dizilerin Sosyal Medya Kullanımı Üzerine Bir İnceleme: Sen Çal Kapımı Örneği Ürün Yıldıran Önk Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya Simge Aksu Halkla İlişkiler Uzmanları Nereye Koşuyor? Sosyal Medyanın Ruhunu Yakalamak Mümkün mü? Berrin Balay Tuncer İnsan Kaynakları Yönetiminde Sosyal Medya Beste Gökçe Parsehyan Covid‐19 Pandemi Sürecinde ‘Influencer Marketing’ Zeynep Alkan, Sevilay Ulaş Kriz İletişimi Bağlamında Covid 19 Salgını Süresince Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın Sosyal Medya Araçlarından Twitter’ı Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme Ömer Faruk Özgür Sağlık İletişimi Kavramı ve Sosyal Medyada Sağlıklı “Sağlık İletişimi” Seçil UtmaTanıtım Metni
Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya 2
- Marka: Literatürk Yayınevi
- Ürün Kodu: 9786057481399
- Stok Durumu: Out Of Stock
-
52,00₺
- Vergiler Hariç: 52,00₺