İmaj algıya dayanmakta olup imajın inşası için bir dizi bilgilenme sürecinin varlığı gereklidir. Algıyı değiştirerek imajı değiştirmek her zaman için daha kolay bir yol olmuştur. İmaj ve algı yönetimi boyutunda tespit ettiğim emareler sonucunda Türk Silahlı Kuvvetlerinde yapılmak istenen büyük bir yapısal değişikliği ortaya koymak amacıyla bu çalışmaya 2012 yılında başladım. “Geçmişini bilmeyen geleceğine yön veremez” düsturu ile aslında amacım Türk Silahlı Kuvvetlerinin geçmişinde yaşadığı üniforma değişimlerinin dönemsel özelliklerini yurt içi ve yurt dışı boyutlarıyla ele almak ve bu değişimin imaj bağlamında ortak parametrelerini belirleyip günümüze uyarlamaktı. Böylece olası değişim proaktif olarak ortaya koyulabilecekti. 2012-2013 döneminde bir yıl Şırnak'ta, 2013-2014 döneminde bir yıl Bingöl'de şark hizmeti icra etmem ve 2015- 2016 döneminde 14 ay Yurt Dışı Geçici Görev icra etmem dolayısıyla çalışmanın tamamlanması çok uzun sürmüştür. Bu nedenle çalışmaya başlarken ve çalışmamın ilk dönemlerinde ortaya koyduğum hipotezlerim daha çalışmamı tamamlayamadan 15 Temmuz 2016 yılında gerçekleştirilen hain darbe teşebbüsü sonucu gerçekleşmiştir.Tanıtım Metni
Üniforma ve İmaj
- Marka: Paradigma Akademi Yayınları
- Ürün Kodu: 9786057691132
- Stok Durumu: Out Of Stock
-
45,00₺
- Vergiler Hariç: 45,00₺