• Yeni Normalde Tüketici Davranışları - (Teori - Araştırma - Uygulama)
İçindekiler KISIM I: PANDEMİNİN GETİRDİKLERİ Bölüm 1Teknolojik Fırsatlar Bölüm 2 Dijital Dönüşümler Bölüm 3 Panik Satın Alma KURNAZ KISIM II: SEKTÖREL DÖNÜŞÜMLER Bölüm 4 Dağıtım Kanalları ve Perakendecilik Bölüm 5 Hızlı Ticaret ve Karanlık Mağazalar Bölüm 6 Online Marketlerde Tüketici Bölüm 7 Dijital Ödemeler Bölüm 8 Tekstil Sektöründe Sürdürülebilirlik Bölüm 9 Sağlık Sektöründe Yeni Oyuncular: Yapay Zeka ve Robotlar KISIM III: UYGULAMALAR Tanıtım MetniTanıtım MetniBölüm 10 Covid-19 ile Başa Çıkma Stratejileri ve Tüketim Harcamalarındaki Değişimler Bölüm 11 Online Yemek Siparişlerinde Müşteri Şikayetleri Bölüm 12 Sosyal Medya Temelli Akademik Çalışmalar Bölüm 13 Tüketici Davranışları Temelli Akademik Çalışmalar Tanıtım MetniTanıtım Metni

Yorum Yap

Not: HTML'e dönüştürülmez!
    Kötü           İyi

Yeni Normalde Tüketici Davranışları - (Teori - Araştırma - Uygulama)

  • Marka: Gazi Kitabevi
  • Ürün Kodu: 9786258413489
  • Stok Durumu: Out Of Stock
  • 80,00₺

  • Vergiler Hariç: 80,00₺